Внимание! Соединение с приложением прервано. Дождитесь повторного подключения.
Лот туралы ақпарат №79105716-ЗЦП1
Лот туралы ақпарат №79105716-ЗЦП1
№ лот | 79105716-ЗЦП1 Тарих |
---|---|
Лоттың мәртебесі | Сатып алу өткен жоқ |
Өтінімдерді қабылдауды бастау күні | 2025-05-20 12:55:12 |
Өтінімдерді қабылдауды аяқтау күні | 2025-05-22 12:55:13 |
Тапсырыс берушінің БСН | 981140003429 |
Тапсырыс берушінің атауы | Қазақстан Республикасы Қорғаныс Министрлігінің "73652 әскери бөлімі" республикалық мемлекеттік мекемесі |
ТЖҚ коды | 259311.500.000320 |
ТЖҚ атауы | Керу |
Қысқаша сипаттамасы | әскери техниканы темір жол көлігімен тасымалдауға арналған |
Қосымша сипаттамасы | FAW SA4250R66K2T1A3E (2015 жылы шыққан) тартқышына 10-13 мм, 5,3 тонна шынжырлы Тарлеп.Жиынтықта тізбек, ратчетпен тізбекті тарлеп, зауыттық қаптама бар. Бекіту тізбегі-бұл екі ұшында ілгектері бар тізбектің сегменті. Жүкті тасымалдау кезінде оны бекітуге арналған бекіту тізбектері. Бекіткіш шынжырларды қолданудың негізгі бағыттары: — тралда арнайы техниканы тасымалдау-т/ж платформасында контейнерлерді тасымалдау немесе авто-құбырлар мен бөренелерді тізбекті байлаудың стандартты жиынтығына тасымалдау, ілгектері немесе басқа ұштары бар итарқа, сондай-ақ кергіш құрылғы кіреді. Бұл құрылғылар (ретчеттер) ратчет және Рычаг болып табылады. Мұндай механизмдер оларды бір қолмен бекітуге болатындай етіп жасалған. Ретчеттер жүктерді көтеруге арналмаған, өйткені олар тек осьтік сызықтық күшке арналған. Талреп-ретчет өлшемдері: керу құрылғылары керілу күшін пайдаланып жүкті оңай және тиімді бекітуге мүмкіндік береді. Шынжырлы байланыстар әсіресе ауыр жүктерді бекітуде өте тиімді. |
Қаржыландыру көзі | |
Бірлік үшін бағасы | 15 178.57 |
Өлшем бірлігі | Комплект |
Саны | 15 |
1-жылғы сома | 227 678.55 |
2-жылғы сома | 0.00 |
3-жылғы сома | 0.00 |
Жоспарланған сома | 227 678.55 |
Аванстық төлем мөлшері % | 0 |
Тауарды кеткізу орны, ӘАОЖ | |
ТЖҚ жеткізу мерзімі | 60 күн |
ИНКОТЕРМС жеткізу шарттары | DDP, термин употребляется с указанием места прибытия. Он означает, что ответственность продавца заканчивается после того, как товар доставлен в указанное место в стране покупателя. Все риски, все расходы по доставке груза (налоги, пошлины и т. д.), ответственность за порчу и потерю товара, включая пошлины и прочие выплаты, выплачиваемые при импорте, до этого момента несёт продавец, также он несёт ответственность за таможенную очистку. |